وقتی ام که میای زود میری...
اخرین بار که اومدی دستتو نشون میدادی وقتی بغلت میکردیم با گریه میگفتی دد دد(درد) دستتو نشون میدادی و میگفتی برق تش(کش) فک کنم این 45 روزی که نیاوردنت بخاطر ارتوپدی بوده فدای دست کوچولوت بشم...
نازنین زهرا عزیزدل خاله...ما را در سایت نازنین زهرا عزیزدل خاله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206